Overblog Suivre ce blog
Editer l'article Administration Créer mon blog
Partit Occitan - Pais Tolosan - Actualitats - Blog - News

Actualitats dèu Partit Occitan dèu Pais Tolosa. Actualités du Partit Occitan du Pais Tolosan

Carcassona : l'occitan encara faidit

Publié le 6 Avril 2010 par Partit Occitan Pais Tolosan in Comunicats - Communiqués

logopoc.gifCarcassona : l'occitan encara faidit

 

Suspresa e tristesa bèla a la descobèrta de  l’estiu cultural concoctat per la municipalitat novèla de Carcassona : de dètz  seradas occitanas en 2009, lo Festenal novèl passa a zèro.
La demostracion  es faita malastrosament de la distorsion entre las paraulas e los actes pels  representants del Partit Socialista : se pòt votar per l’amendament de la  Constitucion a París, se pòt sosténer una mocion al Conselh general o en  conselh municipal, se pòt integrar l’occitan dins los programas electorals, la  realitat ven diferenta un còp en carga de las decisions. En particulièr, dins  lo domèni cultural liurat a la mondializacion e a l’uniformizacion de las  ofèrtas que daissan pas plaça a l’expression dels pòbles e que prenon pas en  compte lo trabalh remirable fait pels artistas del país d’Òc.
Lo Partit  Occitan convida a protestar contra aquela mesura disctriminatòria alprèp de la  Comuna de Carcassona e a obrar de pertot per la presa en compte de la creacion occitana  dins las programacions artisticas de las sasons que siaguen d’estiu o  d’ivèrn.


Carcassonne : l'occitan encore exclu

 

Stupéfaction et tristesse accompagnent la découverte du programme de l’été « culturel » concocté par la nouvelle municipalité de Carcassonne : de dix soirées occitanes en 2009, on passe à un Festival avec zéro spectacle occitan.
Une fois de plus, malheureusement, la démonstration est faite de la distorsion entre les paroles et les actes pour les représentants du Parti socialiste : on peut voter un amendement de la Constitution à paris, soutenir une motion au Conseil général ou en Conseil municipal, intégrer l’occitan dans les programmes électoraux, la réalité se transforme négativement une fois en pouvoir de décision. En particulier dans le domaine culturel livré à la mondialisation et à l’uniformisation d’offres qui ne laissent aucune place à l’expression des peuples et ne prennent pas en compte le travail admirable fait par les artistes du pays d’Oc.
Le Partit Occitan proteste et invite à protester contre cette mesure discriminatoire auprès de la Mairie de Carcassonne et à oeuvrer partout pour la prise en compte de la création occitane des saisons d’été ou d’hiver.

Commenter cet article