Overblog Suivre ce blog
Editer l'article Administration Créer mon blog
Partit Occitan - Pais Tolosan - Actualitats - Blog - News

Actualitats dèu Partit Occitan dèu Pais Tolosa. Actualités du Partit Occitan du Pais Tolosan

Arrenavir lo trin per tots !

Publié le 16 Juillet 2012 par Partit Occitan Pais Tolosan in Comunicats - Communiqués

trinLo Partit Occitan a totjorn considerat que la construccion de linhas LGV dedicadas a la força granda velocitat podiá pas èstre una responsa adaptada a la demanda de modernizacion dels transpòrts ferroviaris.

Dempuèi de meses plaidejam en favor de la modernizacion de las linhas actualas per lor permetre de suportar una circulacion mai densa de trins.

Avèm totjorn considerat que la creacion de linhas LGV tal coma lo govèrn Fillon-Sarkozy o aviá previst èra una error economica e ecologica.

La prioritat es per nosautres la mesa en plaça d'un malhum modernizat que permetrà la circulacion a granda velocitat de trins (220km/h) sus l'ensemble del territòri sens per aquò entrevar la circulacion dels TER e sens pesar de faiçon inadmissibla sus las fiananças de las collectivitats.

Jamai avèm considerat lo Partenariat Public Privat coma una solucion justa.

Jamai avèm considerat que la construccion d'un malhum LGV ipercentralizat podiá èstre un element positiu per nòstre territòri.

Coma o diguèron mai d'un membre del govèrn l'òra es a far de causidas e a donar la prioritat a la modernizacion del malhum qu'existís.

D'unes projèctes LGV devon èstre remplaçats per aquela politica de renovacion modernizacion. Es lo cas de tots los projèctes  Bordèu-Pau-Endaia , de Bordèu-Tolosa, de Peitius-Lemòtges e tanben de Marselha-Niça.

 

 

Moderniser le train, pour tous !

Pour sortir de l’impasse de la LGV, le Partit Occitan propose la modernisation des voies existantes pour permettre à tous l’accès des trains grande vitesse, TER et trains de proximité.

Le Parti Occitan a toujours considéré que la construction de lignes LGV dédiées à la très grande vitesse ne pouvait pas être une réponse adaptée à la demande de modernisation des transports ferroviaires.

Depuis des mois nous plaidons en faveur de la modernisation des lignes actuelles afin de leur permettre de supporter une circulation de trains plus dense.

Nous avons toujours considéré que la création de lignes LGV telle que prévue par le gouvernement Fillon-Sarkozy était une erreur économique et écologique.

La priorité pour nous est la mise en place d'un réseau modernisé qui permettra la circulation à grande vitesse de trains (220km/h) sur l'ensemble du territoire sans pour cela entraver la circulation des TER et sans peser de façon inadmissible sur les finances des collectivités.

Nous n'avons jamais considéré que le Partenariat Public Privé était une solution juste.

Jamais nous n'avons considéré que la construction d'un réseau de LGV hypercentralisé pouvait être un élément positif pour notre territoire.

Comme l'ont dit des membres du gouvernement l'heure est à faire des choix et à donner la priorité à la modernisation de l'existant.

Certains projets de LGV doivent être remplacés par cette politique de rénovation-modernisation. C'est le cas selon nous de Bordeaux-Hendaye-Pau, de Bordeaux-Toulouse, de Poitiers-Limoges et aussi de Marseille-Nice.



Commenter cet article