Overblog Suivre ce blog
Editer l'article Administration Créer mon blog
Partit Occitan - Pais Tolosan - Actualitats - Blog - News

Actualitats dèu Partit Occitan dèu Pais Tolosa. Actualités du Partit Occitan du Pais Tolosan

Presidenciala 2007 : 1er torn - Les Verts

Publié le 15 Avril 2007 par Partit Occitan Pais Tolosan in Eleccions - Elections

Per nosautres, es ela !

 

Lo Partit Occitan, segon la posicion presa a la majoritat al dintre de sas instàncias de decision e en conformitat amb los engatjaments preses al congrès de la federacion RPS, torna rapelar son sosten a Dominique VOYNET pel primièr torn de las eleccions presidencialas.

voynet-esela.gif

Es la sola candidata a èsser venguda a Besièrs e que s’engatja regularament e publicament, amai dins sas intervencions televisadas, per la defensa de l’occitan, la ratificacion de la Carta europèa e la supression de l’article 2. Es la sola que repren dins son programa las modificacions institucionalas que permetran un federalisme regional diferenciat al dintre d’una Euròpa de las regions.

 

La campanha seuna permetèt l’intervencion a la tribuna de responsables regionals del Partit Occitan pertot en Occitania als acamps grandàsses. Atal, l’identitat occitana e sa promocion foguèt regularament presenta al costat de la question urgenta de l’ecologia.

 

Fin finala, pel Partit Occitan, es clar : la candidata que nos representa es Dominique VOYNET.

 

Guilhèm Latruvèrsa, president deu Partit Occitan Pais Tolosan

 

Contact-premsa : Guilhèm Latruvèrsa Tel : 06 19 15 31 64

Corrièl : partitoccitan31@free.fr Site : http://partitoccitan.org

Corrièr : 98, avenguda de Lespinet – 31400 Tolosa


 

 

 

Pour nous, c'est elle !

 

Le Partit Occitan, conformément à la position prise à la majorité au sein de ses instances de décision et suivant les engagements pris en congrés de la fédération RPS, rappelle son soutien à Dominique VOYNET pour le premier tour des élections présidentielles.

voynet-esela.gif

Elle est la seule candidate à s’être déplacée à Béziers et à s’engager régulièrement et publiquement, y compris dans ses interventions télévisées, pour la défense de l’Occitan, la ratification de la Charte européenne et la suppression de l’article 2. Elle est la seule à reprendre les modifications institutionnelles qui permettront un fédéralisme régional différencié au sein d’une Europe des Régions.

 

Sa campagne a permis l’intervention de responsables régionaux du Partit Occitan partout en Occitanie lors des grands meetings. Ainsi, le thème de l’identité occitane et de sa promotion, a été régulièrement évoqué au côté de la question urgente de l’écologie.

 

Donc, pour le Partit Occitan, c’est clair : la candidate qui nous représente, c’est Dominique VOYNET.

 

Guilhem Latrubesse, président du partit occitan Pais Tolosan

 

Commenter cet article